سید امیرحسین جونسید امیرحسین جون، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 31 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره
باباییبابایی، تا این لحظه: 39 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

مهربون ترین پسر دنیا

نفس مامان و بابا 7 ماهه شد

1393/5/18 20:33
622 بازدید
اشتراک گذاری

                            7 ماهگیت مبارک گل باغ زندگیمان

    

           تو این عکس پسرم تازه میخواد چهار دست و پا راه بره.

          

           اینم عکس رها جون دختر عمه امیر حسین؛فدای جفتتون 

          

این لباسو خاله مطهره از مشهد برات خریده چقدر بهت میاد دست خاله جون در نکنه.

          

                           امیر حسین در حال ماست خوردن

          

                               بازم امیر حسین و رها خانم

          

تو این عکس من و امیر حسین و بابایی و عمو جون مظاهر و دوستای بابایی جنگل مهربان رود رفتیم خیلی بهمون خوش گذشت مخصوصا تو عزیز دلم خیلی خندیدی و بازی کردی .

          

                اینم دست کوچولوی پسرم،فدای اون انگشتات عزیزم

                 

                         

                                                        яркая анимация

                       

پسر من خانم شده و مثل دختر خانوما چادر پوشیده تا نماز بخونه چقدر بهت میاد عزیز دلم

                     قربون اون پاهای کوچولوت که از چادر اومده بیرون

                                                                

          

     

            

   

                                        این پیراهن رو خاله مطهره برای بچه یکی از فامیلاش دوخته منم گرفتم تنت کردم و ازت عکس انداختم چقدر خوشگل شدی مامانم.

            

   

           

  

          

                                                  

پسندها (10)

نظرات (2)

مامانی
25 مرداد 93 8:07
خدا انشالله براتون نگهش داره. خیلی دوست داشتنی و عزیزه. هزارماشاالله
آیناز
30 مرداد 93 10:41
سلام عزیزم، پسر نازی داری،خدا حفظش کنه فکر کنم تاریخ تولدشو اشتباه نوشتی باید سال 92 باشه،دو ماه از پسر من کوچیکتره